Doświadczenie • kompetencje
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w agencji digital lub na podobnym stanowisku;
- Praktyczna i teoretyczna znajomość pojęć strategii oraz komunikacji marketingowej;
- Rozumienie biznesowych potrzeb klienta oraz umiejętne ich zaspokajanie;
- Odpowiedzialności za efekty swojej pracy;
- Lekkie pióro połączone z kreatywnością, konieczne do tworzenia angażującego contentu;
- Świetna znajomość panujących trendów oraz rozeznanie w świecie Influencerów;
- Praktyczna znajomość Business Facebook wraz z Menedżerem Reklam, Instagrama, TikToka oraz LinkedIn;
- Zaangażowanie i inicjatywa własna u prowadzonych Klientów oraz w codziennym życiu firmy;
- Nienaganna organizacja czasu oraz pracy;
- Płynna praca w aplikacjach Office 365 (głównie PowerPoint oraz Excel);
- Umiejętne wyciąganie wniosków oraz chęć ciągłego rozwoju;
- Umiejętności: pracy zespołowej, krytycznego wyciągania wniosków, rozwiązywania problemów.
Obowiązki:
- Pośredni lub bezpośredni kontakt z klientami agencji oraz partnerami biznesowymi;
- Tworzenie i współtworzenie strategii komunikacji, koncepcji kreatywnych, media planów, content planów, artykułów, koncepcji i scenariuszy do krótkich form wideo;
- Współuczestnictwo w nagraniach wideo;
- Tworzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych w różnych social mediach;
- Research i pozyskiwanie Influencerów do współpracy przy kampaniach marketingowych;
- Onboarding nowych klientów;
- Współuczestnictwo w działaniach New Business oraz w przetargach w tym przygotowywanie kosztorysów, ofert, estymacji;
- Współpraca z różnymi zespołami w agencji oraz innymi wskazanymi podwykonawcami;
- Raportowanie swoich działań;
- Moderacja stron w social mediach.
Proponujemy Ci:
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem prowizyjnym;
- Dodatkowe benefity w postaci prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia PZU Zdrowie oraz karty MultiSport;
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego opierającą się o Twoje mocne strony i indywidualne predyspozycje (kierunki: menedżerski, specjalistyczny);
- Elastyczny, 7-godzinny dzień pracy;
- Umowę B2B;
- Swobodę w działaniu i podejmowanych decyzjach – stawiamy na ludzi, którzy biorą odpowiedzialność za swoje działania;
- Pracę w agencji, którą budują ludzie i wartości, gdzie zawsze zostaniesz wysłuchany i każdy Twój pomysł będzie przemyślany.