Doświadczenie • kompetencje
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w agencji digital lub na podobnym stanowisku;
- Rozumienie biznesowych potrzeb klienta oraz umiejętne ich zaspokajanie;
- Odpowiedzialności za efekty swojej pracy;
- Rozumienie znaczenia działań reklamowych w kontekście strategii marketingowej oraz celów biznesowych klienta;
- Świetna (PRAKTYCZNA) znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Meta Ads, Meta Pixel, Linkedin Ads, TikTok Ads.
- Umiejętność konfiguracji analityki oraz integracji ekosystemów reklamowych Google i Meta ze sklepami i stronami internetowymi;
- Umiejętności analityczne połączone z praktyczną znajomością Excela, czego efektem są trafne wnioski;
- Świetna organizacja czasu pracy;
- Otwartość, zaangażowanie i inicjatywa w codziennym życiu firmy oraz prowadzonych Klientów.
Obowiązki:
- Pośredni lub bezpośredni kontakt z klientami agencji;
- Przygotowywanie estymacji wyników reklamowych zgodnie z przyjętymi wzorami;
- Planowanie, tworzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych w środowiskach FB/Google/Linkedin/TikTok i innych;
- Implementacja kodów trakujących oraz konfiguracja narzędzi niezbędnych do prowadzenia skutecznych działań;
- Raportowanie prowadzonych działań w tym logowanie czasu pracy;
- Współpraca z członkami pozostałych działów w firmie, naszymi grafikami oraz innymi wskazanymi podwykonawcami;
- Onboarding nowych klientów;
- Tworzenie i współtworzenie strategii reklamowych, analiz i audytów branżowych;
- Udział w działaniach New Business (np. wsparcie w przygotowywaniu ofert, przy procesach przetargowych).
Proponujemy Ci:
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem prowizyjnym;
- Dodatkowe benefity w postaci prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia PZU Zdrowie oraz karty MultiSport;
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego opierającą się o Twoje mocne strony i indywidualne predyspozycje (kierunki: menedżerski, specjalistyczny);
- Elastyczny, 7-godzinny dzień pracy;
- Umowę B2B;
- Swobodę w działaniu i podejmowanych decyzjach – stawiamy na ludzi, którzy biorą odpowiedzialność za swoje działania;
- Pracę w agencji, którą budują ludzie i wartości, gdzie zawsze zostaniesz wysłuchany i każdy Twój pomysł będzie przemyślany.