Polityka prywatności
Regulamin świadczenia usług elektronicznych
za pośrednictwem serwisu socialtime.pl / social-time.pl
I. Postanowienia ogólne.
1. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, a także zasady świadczenia Usług Elektronicznych, warunki zawierania i rozwiązywania Umów, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa.
II. Definicje.
- Serwis – serwis Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: socialtime.pl / social-time.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
- Usługa Elektroniczna – ogół funkcji Serwisu oferujących określone usługi Klientom dotyczące korzystania z Serwisu, stanowiących świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
- Usługodawca – SOCIALTIME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa), wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000786153, posiadającej NIP: 8883140895, numer REGON: 383358390, posiadającej kapitał zakładowy w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych), adres email kontakt@social-time.pl tel. +22 3080 83
- Usługobiorca – (1) osoba fizyczna; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- Materiały – treści cyfrowe w postaci artykułów i webinarów, oferowane przez Usługodawcę w Serwisie
- Newsletter – Usługa Elektroniczna świadczona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Materiałach, nowościach i promocjach w Serwisie.
- Formularz Kontaktowy – Usługa Elektroniczna w postaci interaktywnego formularza dostępnego w Serwisie umożliwiającego kontaktowanie się z Usługodawcą.
- Konsument – Klient lub Usługobiorca będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Dostawca Usługi Płatniczej – podmiot świadczący usługi płatnicze w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U.2014.873 j.t.) umożliwiające dokonanie Klientowi zapłaty za Materiały za pośrednictwem przelewów, przelewów internetowych, kart płatniczych, kart kredytowych lub kart debetowych lub inny sposób stosowany dla sprzedaży poprzez sieć Internet i udostępniony w Serwisie.
III. Usługi elektroniczne w Serwisie.
- W Serwisie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Formularz Kontaktowy, Newsletter oraz Materiały.
- Korzystanie z Formularza Kontaktowego rozpoczyna się z momentem podania imienia i nazwiska, nazwy firmy, stanowiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz treści wiadomości, zaznaczenia checkboxa o akceptacji Regulaminu oraz zapoznaniu się z Polityką Prywatności, oraz naciśnięcie przycisku „Wyślij”.
- Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy – ulega zakończeniu z chwilą złożenia wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania wprowadzania do niego danych przez Usługobiorcę.
- Korzystanie z Newslettera następuje poprzez podanie w sekcji „Lubisz wiedzieć więcej? Dołącz do newslettera” imienia oraz adresu e-mail, zaznaczenie następujących checkboxów: o akceptacji Regulaminu oraz zapoznania się z Polityką Prywatności, o wyrażeniu zgody marketingowej na przekazywanie informacji handlowych poszczególnymi kanałami komunikacji, następnie kliknięcia „Wpisz mnie na listę”.
- Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@social-time.pl
- Klient może dokonać w Serwisie zakupu Materiału poprzez Procedurę Zamówienia, która obejmuje: wybór zamawianego Materiału, wybór jednego z dostępnych sposobów płatności, dokonanie potwierdzenia złożenia zamówienia zgodnie z dokonanym wyborem, które skutkuje obowiązkiem płatności.
- W razie prawidłowego złożenia przez Klienta zamówienia na Materiały zamówienie to jest niezwłocznie przesyłane do Usługodawcy. Niezwłoczne potwierdzenie przez adresata oferty otrzymania oferty skutkuje związaniem treścią złożonej oferty. Umowa w Serwisie zostaje zawarta po przesłaniu do Klienta akceptacji zamówienia.
- Dane niezbędne do zawarcia umowy w Serwisie w ramach procedury zawarcia umowy są wprowadzane, utrwalane i dostępne w Procedurze Zamówienia oraz w toku informacji przesyłanych między Usługodawcą a Klientem, w szczególności w akceptacji zamówienia. Dane wprowadzone w Procedurze Zamówienia oraz akceptacji zamówienia składają się na treść zawartej umowy.
- Korzystanie z Serwisu i jego funkcjonalności, w tym wprowadzanie informacji oraz wykrywanie błędów w zakresie tych informacji i korygowanie ich odbywa się za pomocą stosownej aplikacji- przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera itp.).
- Płatności Klientów za Materiały zakupione w Serwisie odbywają się poprzez:
- przelewy online
- formy płatności oferowane przez Dostawcę Usługi Płatniczej stosowane do zapłaty za transakcje w sieci Internet jakie zostały udostępnione w Serwisie;
- Określone w Serwisie ceny Materiałów są cenami wyrażonymi w złotych polskich, obejmują kwotę podatku od towarów i usług.
- Całkowity koszt do zapłaty za dane zamówienie z tytułu zakupów dokonanych w Serwisie stanowi sumę ceny zamówionych Materiałów oraz kosztów wybranego sposobu płatności (jeśli dotyczy). Wszystkie płatności składające się na łączny koszt do zapłaty podawane są w Serwisie, w szczególności w procedurze składania zamówienia na Materiały.
- Cena podana przy każdym Materiale jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
IV. Tryb postępowania reklamacyjnego Usług Elektronicznych.
- Usługobiorca może składać reklamacje związane z wadliwym świadczeniem Usług Elektronicznych lub wykonaniem Umowy przez Usługodawcę. Reklamacje można składać w poniżej wskazany sposób:
- pisemnie na adres: ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@social-time.pl
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Usługodawca poinformuje Konsumenta o aktualizacjach niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, konsekwencjach zaniechania aktualizacji oraz dostarczy je Konsumentowi. Jeżeli Konsument nie zainstaluje aktualizacji w rozsądnym czasie po ich dostarczeniu, wówczas Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który wynika wyłącznie z braku aktualizacji.
- Reklamacje Konsumentów rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności w zakresie reklamacji konsumenckich – zgodnie z art. 43j i następne ustawy o prawach konsumenta.
- Usługodawca odpowiada za zgodność świadczenia z umową.
V. System ocen.
W ramach Serwisu Usługodawca nie umożliwia Usługobiorcom możliwości oceny Materiałów.
VI. Prawo odstąpienia od umowy.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@social-time.pl
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 1 do Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Materiału w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Materiałów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Materiału, partii lub części, a w przypadku, gdy umowa polega na regularnym dostarczaniu Materiałów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Materiałów, do pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku Materiału będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawca utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie.
VII. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
VIII. Postanowienia końcowe.
- Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowych przerw lub utrudnień w dostępie do Serwisu, np. ze względu na prowadzone prace konserwacyjne i związane z udoskonalaniem Serwisu. Usługodawca jednocześnie zobowiązuje się informować o planowanych przerwach lub utrudnieniach za pośrednictwem Serwisu lub drogą korespondencji e-mail.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- W przypadku zmiany Regulaminu Usługodawca powiadomi Usługobiorców o zmianach, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Serwisu lub wiadomości e-mail.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: SOCIALTIME sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, adres e-mail: kontakt@social-time.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)_____________________
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)__________________
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ____________________________________________________
– Adres konsumenta(-ów) ____________________________________________________________
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– ________________________
– Data _________________
(*) Niepotrzebne skreślić.
Załącznik nr 2 do Regulaminu
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM
WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy dotyczącej Towarów, Usług oraz dotyczącej Usług świadczonych drogą elektroniczną w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu wskazujących na przypadki, w których prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarli Państwo umowę.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować: SOCIALTIME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, NIP: 8883140895, numer REGON: 383358390, e-mail: kontakt@social-time.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy umowa uznawana jest za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracane są Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Serwisie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym doszło do poinformowania o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.’