Analityka danych cyfrowych

Pogłębione raporty analityczne per marka, osoba, zjawisko, temat, hasztag

Rozpaznawalność
24h/7

Pogłębione raporty analityczne

per marka, osoba, zjawisko, temat, hasztag

  • dane ilościowe i jakościowe, skalibrowane na sentyment i emocje klientów w zestawieniu z innymi podmiotami rynkowymi
  • analityka najważniejszych wątków internetowych dotyczących zainteresowań Klienta w internecie
  • określenie poziomu zaangażowania emocjonalnego odbiorców dot. tematu w rozbiciu na 8 podstawowych emocji (podział wg Roberta Plutchika) generowanych przez publikacje w mediach społecznościowych, publikacje na portalach informacyjnych oraz komentarze i dyskusje na publicznie dostępnych forach komentarzowych na stronach www
  • predykcje dot. rozwoju i dynamiki wątków dyskusji z obszaru zainteresowania Klienta
  • informacja nt. konkretnych zagrożeń sieciowych i potencjalnych kryzysów komunikacyjnych w ujęciu dynamiki dyskusji i danych historycznych
  • analiza środowiska pracy (analiza sentymentu pracowników)
  • weryfikacja efektów wypracowywanych przez zewnętrznych partnerów agencyjnych (np. wielkości ekwiwalentów reklamowych, PRu)

Alerty (via Whatsapp)

  • 24h/365
  • wykrywanie kryzysów wizerunkowych
  • monitoring wzmianek, zasięgu, emocji, opinii

Czas na efekty, czas na Socialtime

Czas na efekty,
czas na Socialtime