Pogłębione raporty analityczne per marka, osoba, zjawisko, temat, hasztag
Rozpaznawalność
24h/7
Pogłębione raporty analityczne
per marka, osoba, zjawisko, temat, hasztag
dane ilościowe i jakościowe, skalibrowane na sentyment i emocje klientów w zestawieniu z innymi podmiotami rynkowymi
analityka najważniejszych wątków internetowych dotyczących zainteresowań Klienta w internecie
określenie poziomu zaangażowania emocjonalnego odbiorców dot. tematu w rozbiciu na 8 podstawowych emocji (podział wg Roberta Plutchika) generowanych przez publikacje w mediach społecznościowych, publikacje na portalach informacyjnych oraz komentarze i dyskusje na publicznie dostępnych forach komentarzowych na stronach www
predykcje dot. rozwoju i dynamiki wątków dyskusji z obszaru zainteresowania Klienta
informacja nt. konkretnych zagrożeń sieciowych i potencjalnych kryzysów komunikacyjnych w ujęciu dynamiki dyskusji i danych historycznych
analiza środowiska pracy (analiza sentymentu pracowników)
weryfikacja efektów wypracowywanych przez zewnętrznych partnerów agencyjnych (np. wielkości ekwiwalentów reklamowych, PRu)