Performance marketing, Social Media
Wielki Plus na Twojej drodze
Klient:
UNIMOT S.A
Marka:
Avia
Projekt:
Realizacja działań on-going
Zadanie:
Avia to europejska sieć, przyciągająca klientów zapachem pysznej kawy lub – jak kto woli – paliwa. Avia dba o napędzanie Waszych samochodów, a Socialtime napędza media społecznościowe marki.
Media:
Facebook, Google
O marce
AVIA to europejska sieć stacji paliw znana na całym świecie. O jej sile świadczy nieustanny rozwój i obecność na rynku paliw od ponad 90 lat. AVIA to obecnie blisko 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. Markę AVIA na polski rynek wprowadziła Grupa Unimot, która rozwija sieć stacji paliw pod tym szyldem od 2016 r. W Polsce działa już ponad 100 stacji paliw AVIA zarządzanych przez Grupę Unimot. Ich liczba wciąż rośnie.