Obsługa social media, Performance marketing

Uda się

Klient:
Młyny Szczepanki
Marka:
Polka
Projekt:
Launch brandu, Kamapnia wizerunkowa, Realizacja działań on-going
Zadanie:

Wielokanałowe zwiększanie widoczności brandu w sieci poprzez budowanie wizerunku eksperta i podkreślanie polskiego pochodzenia marki. Aktywna komunikacja z kobietami w wieku 25-55 lat. Intensywne pobudzanie sprzedaży produktu w okresach świątecznych poprzez dedykowane kampanie reklamowe. Wsparcie komunikacji działaniami z ambasadorem – Karolem Okrasą.

Media:

Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Google, Adform

O marce

Młyny Szczepanki to rodzinna firma założona w 1992 r. w Szczepankach – w miejscowości położonej ​na malowniczym pograniczu Pomorza i Kujaw. Marka łączy
wielopokoleniową tradycję ze współczesnymi technologiami. Przetwarza pszenicę i żyto w dwóch nowoczesnych młynach o łącznej zdolności produkcyjnej 800 ton na dobę. Mąki z ich produkcji cieszą się dużym uznaniem, zarówno wśród konsumentów, ​jak i odbiorców przemysłu spożywczego. Nikogo więc nie zdziwiła decyzja o poszerzeniu portfolio o nowy brand mąki – „Polkę”.

Założenia komunikacji

Polskie pochodzenie – Jesteśmy dumni ze swojego pochodzenia. 
Tu powstaliśmy, tu działamy i tu chcemy rozwijać się w przyszłości.

Szacunek do tradycji – Kultywujemy przekazywane z pokolenia na pokolenie, wciąż żywe obyczaje. Obchodzimy tradycyjne święta i inspirujemy się przepisami naszych babć.

Odwaga do zmian – Czerpiemy z tradycji, żeby kreować dobrą przyszłość. Jesteśmy świadomi konsekwencji dzisiejszego działania dla przyszłości środowiska i społeczeństwa. Wspieramy amibcje i rozwój, nawet, jeśli wymaga to odwagi.

Rodzina – Polka jest marką rodzinnej firmy, a rodzinność jest jedną z cech polskości. Rodzina, troska o najbliższych i domowe relacje są dla nas ważne.

Oszczędność czasu – Współczesny świat daje całe spektrum możliwości. Wiemy, że nasi konsumenci chcą korzystać z niego jak najwięcej, a ich dni są wypełnione po brzegi. Troszczymy się o ich czas, stawiając na komfort i pewność w ofercie marki.

Prawa kobiet – Szczególnie bliskie są nam Polki. Jako marka troszczymy się o nie, wyrównujemy szanse społeczne. Szczególną troską otaczamy matki. Wspieramy Polki w tym, co dla nich – każdej z osobna – jest ważne.

Z mąką Polką wszystko 

UDA SIĘ!

  1.  Komunikacja produktowa – Uda się każda potrawa, zgodnie z przepisem i oczekiwaniami. Uda się nadanie jej oczekiwanego smaku, struktury, atrybutów, np. udadzą się delikatne naleśniki, ekstra kruchy biszkopt.
  2. Komunikacja aktywacyjna – Udadzą się najbliższe Święta, Nowy Rok, Karnawał, wakacje, powrót do szkoły… – i inne okazje. Zgodnie z kalendarzem tradycyjnych okresów w roku polskich rodzin, marka Polka ułatwia im realizację planów marzeń.
  3. Komunikacja wizerunkowa – Uda się też start w życie Twoich dzieci – dzięki Twojemu wsparciu, aangażowaniu i działaniu już teraz. A może nawet z naszą drobną pomocą. Jako marka chcemy sprawiać, żeby w przyszłości Polska była bezpiecznym, przyjaznym, zdrowym i czystym miejscem do życia.

Co z tego upichciliśmy?

Launch nowego brandu Młynów Szczepanki – mąki „Polki”

Dedykowane działania na Instagramie

Nową wersję key visual, dostosowaną do młodszej grupy docelowej

Liczne konkursy

Działania z ambasadorem marki, Karolem Okrasą

Nowy kanał na TikToku
z materiałami generującymi miliony obejrzeń

Facebook & Instagram

Dbamy o rozpoznawalność brandu i dopasowanie treści do potrzeb odbiorców, co przekłada się m.in. na zasięgi.

TikTok

Wyświetlenia: 2,9 mln
Reakcje: 4 118
Komentarze: 43
Udostępnienia: 830
Zapisania: 410

Instagram

Zasięg: 96 141
Wyświetlenia: 120 773
Reakcje: 1 445
Komentarzy: 10
Zapisania: 1 397

Co łączy nasze rolki i tiktoki?

  1. Rozpisany w najdrobniejszych szczegółach scenariusz
  2. Różne perspektywy i dynamiczny montaż
  3. Wsparcie reklamowe z precyzyjnym targetowaniem na poszukiwaczy przepisów
  4. Moderacja odpowiadająca na pytania kulinarnych odkrywców
  5. I oczywiście niezastąpiony ambasador marki – Karol Okrasa

Czas na efekty,
czas na Socialtime