Uda się
Wielokanałowe zwiększanie widoczności brandu w sieci poprzez budowanie wizerunku eksperta i podkreślanie polskiego pochodzenia marki. Aktywna komunikacja z kobietami w wieku 25-55 lat. Intensywne pobudzanie sprzedaży produktu w okresach świątecznych poprzez dedykowane kampanie reklamowe. Wsparcie komunikacji działaniami z ambasadorem – Karolem Okrasą.
Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Google, Adform
O marce
Młyny Szczepanki to rodzinna firma założona w 1992 r. w Szczepankach – w miejscowości położonej na malowniczym pograniczu Pomorza i Kujaw. Marka łączy
wielopokoleniową tradycję ze współczesnymi technologiami. Przetwarza pszenicę i żyto w dwóch nowoczesnych młynach o łącznej zdolności produkcyjnej 800 ton na dobę. Mąki z ich produkcji cieszą się dużym uznaniem, zarówno wśród konsumentów, jak i odbiorców przemysłu spożywczego. Nikogo więc nie zdziwiła decyzja o poszerzeniu portfolio o nowy brand mąki – „Polkę”.
Założenia komunikacji
Polskie pochodzenie – Jesteśmy dumni ze swojego pochodzenia. Tu powstaliśmy, tu działamy i tu chcemy rozwijać się w przyszłości.
Szacunek do tradycji – Kultywujemy przekazywane z pokolenia na pokolenie, wciąż żywe obyczaje. Obchodzimy tradycyjne święta i inspirujemy się przepisami naszych babć.
Odwaga do zmian – Czerpiemy z tradycji, żeby kreować dobrą przyszłość. Jesteśmy świadomi konsekwencji dzisiejszego działania dla przyszłości środowiska i społeczeństwa. Wspieramy amibcje i rozwój, nawet, jeśli wymaga to odwagi.
Rodzina – Polka jest marką rodzinnej firmy, a rodzinność jest jedną z cech polskości. Rodzina, troska o najbliższych i domowe relacje są dla nas ważne.
Oszczędność czasu – Współczesny świat daje całe spektrum możliwości. Wiemy, że nasi konsumenci chcą korzystać z niego jak najwięcej, a ich dni są wypełnione po brzegi. Troszczymy się o ich czas, stawiając na komfort i pewność w ofercie marki.
Prawa kobiet – Szczególnie bliskie są nam Polki. Jako marka troszczymy się o nie, wyrównujemy szanse społeczne. Szczególną troską otaczamy matki. Wspieramy Polki w tym, co dla nich – każdej z osobna – jest ważne.
Z mąką Polką wszystko
UDA SIĘ!
- Komunikacja produktowa – Uda się każda potrawa, zgodnie z przepisem i oczekiwaniami. Uda się nadanie jej oczekiwanego smaku, struktury, atrybutów, np. udadzą się delikatne naleśniki, ekstra kruchy biszkopt.
- Komunikacja aktywacyjna – Udadzą się najbliższe Święta, Nowy Rok, Karnawał, wakacje, powrót do szkoły… – i inne okazje. Zgodnie z kalendarzem tradycyjnych okresów w roku polskich rodzin, marka Polka ułatwia im realizację planów marzeń.
- Komunikacja wizerunkowa – Uda się też start w życie Twoich dzieci – dzięki Twojemu wsparciu, aangażowaniu i działaniu już teraz. A może nawet z naszą drobną pomocą. Jako marka chcemy sprawiać, żeby w przyszłości Polska była bezpiecznym, przyjaznym, zdrowym i czystym miejscem do życia.
Co z tego upichciliśmy?
Launch nowego brandu Młynów Szczepanki – mąki „Polki”
Dedykowane działania na Instagramie
Nową wersję key visual, dostosowaną do młodszej grupy docelowej
Liczne konkursy
Działania z ambasadorem marki, Karolem Okrasą
Nowy kanał na TikToku z materiałami generującymi miliony obejrzeń
Facebook & Instagram
Dbamy o rozpoznawalność brandu i dopasowanie treści do potrzeb odbiorców, co przekłada się m.in. na zasięgi.
TikTok
Wyświetlenia: 2,9 mln
Reakcje: 4 118
Komentarze: 43
Udostępnienia: 830
Zapisania: 410
Zasięg: 96 141
Wyświetlenia: 120 773
Reakcje: 1 445
Komentarzy: 10
Zapisania: 1 397
Co łączy nasze rolki i tiktoki?
- Rozpisany w najdrobniejszych szczegółach scenariusz
- Różne perspektywy i dynamiczny montaż
- Wsparcie reklamowe z precyzyjnym targetowaniem na poszukiwaczy przepisów
- Moderacja odpowiadająca na pytania kulinarnych odkrywców
- I oczywiście niezastąpiony ambasador marki – Karol Okrasa