Influencer Marketing, Landing Page, Performance marketing, POSM, Social Media

Trafia w me gusta

Klient:
Goliard sp. z o.o.
Marka:
Goliard
Projekt:
Kampania loteryjna
Zadanie:

Stworzenie konceptu kreatywnego, landing page’a
i KV loterii, Koordynowanie współpracy z Nofszą*, aplikacjami zakupowymi i influencerami oraz współpraca z ambasadorem marki.

*NOFSZA to firma specjalizująca się w organizacji loterii i akcji promocyjnych, które charakteryzują się wysokim zaangażowaniem uczestników, innowacyjnymi rozwiązaniami IT, prostymi 
i prosprzedażowymi mechanizmami oraz rozwijaniem wizerunku 
i lejków sprzedażowych

Media:

Facebook, Instagram, 
YouTube, Google

O marce

Goliard to polski producent makaronów, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku w małej miejscowości Rędziny, koło Częstochowy. Cztery lata później została przemianowana na firmę Goliard Sp. z o.o.
Goliard produkuje różne rodzaje makaronów, takie jak nitki, wstążki, wstęgi, kluski lane, kluski tarte i wiele innych.

Przygotowaliśmy pewną recepturę

Celem loterii było zwiększenie sprzedaży oraz świadomości marki.
Żeby wzbudzić maksymalne zainteresowanie akcją, wykorzystaliśmy:

  • wizerunek ambasadora,
  • profile marki (Facebook i Instagram),
  • kampanie w Google i Meta,
  • współprace z influencerami,
  • promocje w aplikacjach zakupowych.

Trafiliśmy w gusta odbiorców!

Stworzyliśmy także dedykowany lanndig page, na którym uczestnicy mogli zgłaszać swój udział w loterii.
Dodatkowo zaangażowaliśmy się w promocję loterii offline, tworząc projekt dedykowanych naklejek, wobblerów, a także spot radiowy z Paolo Cozza.

Przeprowadziliśmy kompleksową kampanię

Z dedykowaną komunikacją

W efekcie uzyskaliśmy smakowite wyniki

Indywiduali użytkownicy
2 468
Zasięg na FB w czasie trwania loterii
10 653
Zgłoszenia:
6 371
Zasięg na IG w czasie trwania loterii
478 723
Wejścia na dedykowany LP
47 165
Sumaryczny zasięg  publikacji influencerów
478 450
Losy:
10 997

I przekroczyliśmy wszystkie KPI!

Unikalnych użytkowników 
w aplikacjach zakupowych
1,2 mln
Wyświetleń w Meta i Google Ads

9,9 mln
Odsłon reklam 
w aplikacjach zakupowych
201 tys.
Aktywności w kampaniach Meta i Google Ads
6 984

Czas na efekty,
czas na Socialtime