Trafia w me gusta
Stworzenie konceptu kreatywnego, landing page’a
i KV loterii, Koordynowanie współpracy z Nofszą*, aplikacjami zakupowymi i influencerami oraz współpraca z ambasadorem marki.
*NOFSZA to firma specjalizująca się w organizacji loterii i akcji promocyjnych, które charakteryzują się wysokim zaangażowaniem uczestników, innowacyjnymi rozwiązaniami IT, prostymi i prosprzedażowymi mechanizmami oraz rozwijaniem wizerunku i lejków sprzedażowych
Facebook, Instagram, YouTube, Google
O marce
Goliard to polski producent makaronów, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku w małej miejscowości Rędziny, koło Częstochowy. Cztery lata później została przemianowana na firmę Goliard Sp. z o.o.
Goliard produkuje różne rodzaje makaronów, takie jak nitki, wstążki, wstęgi, kluski lane, kluski tarte i wiele innych.
Przygotowaliśmy pewną recepturę
Celem loterii było zwiększenie sprzedaży oraz świadomości marki.
Żeby wzbudzić maksymalne zainteresowanie akcją, wykorzystaliśmy:
- wizerunek ambasadora,
- profile marki (Facebook i Instagram),
- kampanie w Google i Meta,
- współprace z influencerami,
- promocje w aplikacjach zakupowych.
Trafiliśmy w gusta odbiorców!
Stworzyliśmy także dedykowany lanndig page, na którym uczestnicy mogli zgłaszać swój udział w loterii.
Dodatkowo zaangażowaliśmy się w promocję loterii offline, tworząc projekt dedykowanych naklejek, wobblerów, a także spot radiowy z Paolo Cozza.