Performance marketing, Social Media

Smak tradycji od 140 lat

Klient:
Toruńskie Wódki Gatunkowe
Marka:
Toruńskie Wódki Gatunkowe
Projekt:
Realizacja działań on-going
Zadanie:

Naszym głównym celem w prowadzeniu profili Toruńskich Wódek Gatunkowych, Toruńskiej Tradycji oraz Wódki Weselnej jest umacnianie ich pozycji w świadomości odbiorców oraz powiększanie zaangażowanej społeczności za pomocą dopasowanych kreacji. W komunikacji każdej z marek postanowiliśmy wyodrębnić ich indywidualny charakter, jednocześnie nie zapominając o wspólnych cechach, takich jak lokalna tradycja i wysoka jakość.

Media:

Meta

O marce

Toruńskie Wódki Gatunkowe to producent alkoholi ze 140-letniią historią, bo wytwarzane alkohole już przed I Wojną Światową były znane i nagradzane w Europie. Co więcej trafiały też do Afryki i Azji. Dlatego dzisiaj, w budynkach pamiętających tamte czasy, kontynuują dzieło założycieli toruńskiego zakładu i kilkusetletnią tradycję wytwarzania polskiej wódki.

Czas na efekty,
czas na Socialtime