Chatbot, Landing Page, Obsługa social media, Performance marketing

Otwórz się na nowe!

Klient:
Vetrex sp. z o.o.
Marka:
Vetrex
Projekt:
Pozyskanie Leadów
Zadanie:

Naszym zadaniem jest promowanie eksperckiego wizerunku marki, budowanie świadomości brandu, regularne wspieranie Partnerów Handlowych, a przede wszystkim – aktywne pozyskiwanie kontaktów od osób zainteresowanych produktami Vetrex. Leady gromadzimy za pomocą dedykowanych kampanii w Meta&Google Ads, regularnie informując odbiorców o aktualnych promocjach marki. Przedstawiamy brand jako symbol jakości, trwałości i nowoczesności, który każdego dnia poprawia komfort życia, sprawiając, że staje się ono spokojniejsze, bezpieczniejsze i przyjemniejsze.

Media:

Meta, Google

O marce

Vetrex należy do francuskiego Groupe Liebot – największego producenta okien, drzwi i fasad w Europie – który zdobył pozycję lidera dzięki wieloletniemu doświadczeniu, inwestycjom w innowacyjne technologie oraz tworzeniu własnych narzędzi produkcyjnych. Klienci mają możliwość zakupu produktów na wymiar, dokładnie pod swoje potrzeby. Montażem zajmują się specjaliści wyszkoleni w Akademii Vetrex.

Nasza współpraca to również praca nad pozycją lidera w tematyce termomodernizacji. Dzięki temu wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i problemom klientów – branża budowlana przechodzi w tym momencie duży kryzys (mało osób się buduje, mało osób dostaje kredyty).

W 2023 roku skupialiśmy się na budowaniu pozycji lidera w dziedzinie termomodernizacji. W tym celu:

  • postawiliśmy dedykowaną podstronę ,
  • zaprojektowaliśmy chatbota oraz logo,
  • tworzyliśmy materiały promocyjne i dedykowany content,
  • a na koniec uruchomiliśmy kampanię leadową.

Kampania podzielona była na 2 etapy

  • Część edukacyjna – w której tworzyliśmy materiały ukazujące korzyści termomodernizacji.
  • Część leadowa – remarketing kierowany do osób, które już zapoznały się wstępnie z tą tematyką za pośrednictwem naszych działań w sieci.

Nasze działania miały odzwierciedlenie w konkretnych liczbach i zapewniły Vetrexowi 1. miejsce w branży.

  • 726 leadów
  • 1 541 570 użytkowników
  • 6 472 199 wyświetleń

„Na tle innych profili z branży producentów okien i drzwi, Vetrex wyłania się jako lider w dyskusji dot. termomodernizacji. Jeden z postów firmy Vetrex posiada największą liczbę interakcji spośród wszystkich opublikowanych wśród branży postów o tematyce termomodernizacji.” 

– Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Ponadto aktywnie wspieramy sprzedaż za pomocą kampanii leadowych. Naszym celem jest zebranie kontaktów od osób zainteresowanych aktualnymi promocjami Vetrex. Średnio przy każdej z kampanii uzyskujemy 350 jakościowych leadów.

Na życzenie klienta wspieramy również partnerów handlowych Vetrex, koncentrując się na kampaniach lokalnych (zasięgowych).

Pomimo tego, że głównym celem była rozpoznawalność (zasięg), to i tak udało nam się pozyskać ok. 15 kontaktów w skali miesiąca.

W poprzednim roku uzyskaliśmy łącznie:

  • 3 461 leadów
  • 3 307 933 łącznego zasięgu strony na Facebooku
  • 120 000 przejść na stronę vetrex.eu
  • 4 523 polubienia strony na Facebooku

DZIAŁANIA NA PRZESTRZENI LAT

2022:

  • Utrwalanie pozycji eksperta w branży poprzez działania contentowe
  • Budowanie rozpoznawalności marki
  • Kampanie leadowe

 

2023:

  • Budowanie pozycji lidera w tematyce termomodernizacji (podstrona, chatbot, materiały promocyjne, kampania leadowa)
  • Wspieranie partnerów handlowych (kampanie zasięgowe, audyty działań performance i stron internetowych)

 

2024:

  • Kampanie leadowe (zwiększona częstotliwość)
  • Stworzenie dedykowanego współpracy B2B landing page’a
  • Uruchomienie kampanii leadowej na LinkedInie, mającej na celu pozyskanie nowych partnerów handlowych
  • Stworzenie niemieckiego i włoskiego odpowiednika landing page’a B2B
  • Pierwsze kroki w działaniach na rynku niemieckim (promocja postów, kampania Page Like, kampania leadowa)
  • Audyt działań performance dla partnera handlowego
  • Stworzenie katalogu sprzedaży dla partnera handlowego

Czas na efekty,
czas na Socialtime