Otwórz się na nowe!
Naszym zadaniem jest promowanie eksperckiego wizerunku marki, budowanie świadomości brandu, regularne wspieranie Partnerów Handlowych, a przede wszystkim – aktywne pozyskiwanie kontaktów od osób zainteresowanych produktami Vetrex. Leady gromadzimy za pomocą dedykowanych kampanii w Meta&Google Ads, regularnie informując odbiorców o aktualnych promocjach marki. Przedstawiamy brand jako symbol jakości, trwałości i nowoczesności, który każdego dnia poprawia komfort życia, sprawiając, że staje się ono spokojniejsze, bezpieczniejsze i przyjemniejsze.
Meta, Google
O marce
Vetrex należy do francuskiego Groupe Liebot – największego producenta okien, drzwi i fasad w Europie – który zdobył pozycję lidera dzięki wieloletniemu doświadczeniu, inwestycjom w innowacyjne technologie oraz tworzeniu własnych narzędzi produkcyjnych. Klienci mają możliwość zakupu produktów na wymiar, dokładnie pod swoje potrzeby. Montażem zajmują się specjaliści wyszkoleni w Akademii Vetrex.
Nasza współpraca to również praca nad pozycją lidera w tematyce termomodernizacji. Dzięki temu wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i problemom klientów – branża budowlana przechodzi w tym momencie duży kryzys (mało osób się buduje, mało osób dostaje kredyty).
W 2023 roku skupialiśmy się na budowaniu pozycji lidera w dziedzinie termomodernizacji. W tym celu:
- postawiliśmy dedykowaną podstronę ,
- zaprojektowaliśmy chatbota oraz logo,
- tworzyliśmy materiały promocyjne i dedykowany content,
- a na koniec uruchomiliśmy kampanię leadową.
Kampania podzielona była na 2 etapy
- Część edukacyjna – w której tworzyliśmy materiały ukazujące korzyści termomodernizacji.
- Część leadowa – remarketing kierowany do osób, które już zapoznały się wstępnie z tą tematyką za pośrednictwem naszych działań w sieci.
Nasze działania miały odzwierciedlenie w konkretnych liczbach i zapewniły Vetrexowi 1. miejsce w branży.
- 726 leadów
- 1 541 570 użytkowników
- 6 472 199 wyświetleń
„Na tle innych profili z branży producentów okien i drzwi, Vetrex wyłania się jako lider w dyskusji dot. termomodernizacji. Jeden z postów firmy Vetrex posiada największą liczbę interakcji spośród wszystkich opublikowanych wśród branży postów o tematyce termomodernizacji.”
– Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych
Ponadto aktywnie wspieramy sprzedaż za pomocą kampanii leadowych. Naszym celem jest zebranie kontaktów od osób zainteresowanych aktualnymi promocjami Vetrex. Średnio przy każdej z kampanii uzyskujemy 350 jakościowych leadów.
Na życzenie klienta wspieramy również partnerów handlowych Vetrex, koncentrując się na kampaniach lokalnych (zasięgowych).
Pomimo tego, że głównym celem była rozpoznawalność (zasięg), to i tak udało nam się pozyskać ok. 15 kontaktów w skali miesiąca.
W poprzednim roku uzyskaliśmy łącznie:
- 3 461 leadów
- 3 307 933 łącznego zasięgu strony na Facebooku
- 120 000 przejść na stronę vetrex.eu
- 4 523 polubienia strony na Facebooku
DZIAŁANIA NA PRZESTRZENI LAT
2022:
- Utrwalanie pozycji eksperta w branży poprzez działania contentowe
- Budowanie rozpoznawalności marki
- Kampanie leadowe
2023:
- Budowanie pozycji lidera w tematyce termomodernizacji (podstrona, chatbot, materiały promocyjne, kampania leadowa)
- Wspieranie partnerów handlowych (kampanie zasięgowe, audyty działań performance i stron internetowych)
2024:
- Kampanie leadowe (zwiększona częstotliwość)
- Stworzenie dedykowanego współpracy B2B landing page’a
- Uruchomienie kampanii leadowej na LinkedInie, mającej na celu pozyskanie nowych partnerów handlowych
- Stworzenie niemieckiego i włoskiego odpowiednika landing page’a B2B
- Pierwsze kroki w działaniach na rynku niemieckim (promocja postów, kampania Page Like, kampania leadowa)
- Audyt działań performance dla partnera handlowego
- Stworzenie katalogu sprzedaży dla partnera handlowego