Performance marketing, Social Media

Postaw na sprawdzoną jakość

Klient:
Grupa Azoty
Marka:
Amofoska, Polifoska, Fosfarm, RSM, Saletrosan, Zaksan, Super Fos Dar, Saletromag, Fosfar, Holist NK
Projekt:
Obsługa kampanii wizerunkowej w social mediach
Zadanie:

Grupa Azoty od kilku lat zmienia oblicze polskiej chemii. Jej działania sprawiają, że jest to jedna z najbardziej innowacyjnych gałęzi przemysłu w Europie. Jako agencja podejmujemy działania, które utrzymają obecny stan rzeczy oraz zbudują świadomość pojedynczych marek Grupy w umysłach konsumentów.

Media:

Facebook & Google Ads, Programmatic

O marce

Grupa Azoty to jedna z największych polskich firm chemicznych i jeden z kluczowych producentów nawozów sztucznych w Europie. Firma specjalizuje się w produkcji nawozów azotowych, fosforowych, siarkowych oraz chemikaliów przemysłowych wykorzystywanych w różnych sektorach, takich jak rolnictwo, przemysł chemiczny, tworzywa sztuczne i farmacja. Grupa Azoty kładzie duży nacisk na innowacje, badania i rozwój, dążąc do zrównoważonego rozwoju oraz minimalizowania wpływu produkcji na środowisko. Firma odgrywa kluczową rolę w polskim przemyśle, wspierając zarówno krajowe rolnictwo, jak i gospodarkę.

Czas na efekty,
czas na Socialtime