Performance marketing

My się składu nie wstydzimy

Klient:
OnlyBio.life S.A
Marka:
OnlyBio.life
Projekt:
Wsparcie sprzedaży offline w punktach sieci Rossmann
Zadanie:

W ramach współpracy zaangażowaliśmy się w kampanię, która zwraca uwagę na transparentność składów kosmetyków oraz różnicę między eko-nomią i eko-logią. Założeniem kampanii wizerunkowej było silne wsparcie rotacji produktów w punktach sieci Rossmann. Plan ten został zrealizowany dzięki wskazaniu precyzyjnej lokalizacji (posługując się współrzędnymi placówek Rossmann), zawężonemu targetowaniu (kobiety w wieku 30+ interesujące się tematyką natury, ekologii, produktów wysokiej jakości) i odpowiedniemu wykorzystaniu wizerunku wizerunek Pani Katarzyny Bosackiej.

Media:

Meta

O marce

To polska firma kosmetyczna, która zrewolucjonizowała pielęgnację włosów dzięki serii Hair in Balance. Te produkty stały się niezwykle popularne wśród miłośniczek pięknych włosów i promują świadome podejście do pielęgnacji. Produkty są przyjazne dla środowiska i nie zawierają szkodliwych substancji chemicznych, co sprawia, że są idealne dla tych, którzy dbają o zdrowie swoich włosów i środowisko naturalne.

Czas na efekty,
czas na Socialtime