Mineralizacja wody, którą piję, ma znaczenie
Kryniczanka jest ukrytym skarbem Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A., a Socialtime pomogło go odkryć i przedstawić innym! Razem popłynęliśmy naturalną wodą pełną minerałów, aby zwiększyć świadomość marki w sieci i edukować odbiorców, że „Mineralizacja wody, którą piję, ma znaczenie”.
Meta
O marce
Marka Kryniczanka to naturalna woda – mineralna od wieków, o doskonałych właściwościach (nawet leczniczych), rozlewana od ponad 200 lat. To połączenie tradycyjnych sposobów rozlewania z wysoką jakością i nowoczesnym designem butelek. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A. posiada kilkadziesiąt ujęć wody i oferuje:
- naturalne wody mineralne: Kryniczanka oraz Kryniczanka Active,
- naturalne wody lecznicze: Zuber, Jan, Słotwinka, Mieczysław, Tadesz oraz Józef.
Docieranie do nowych grup odbiorców i budowanie świadomości marki
PRZED rozpoczęciem
współpracy z Socialtime:
189 163
wyświetleń
W TRAKCIE współpracy
z Socialtime:
1 680 440
wyświetleń (+ 1 491 277)
Spójny wizerunek
Facebook bez Socialtime
Facebook z Socialtime
Instagram bez Socialtime
Instagram z Socialtime
Dialog z odbiorcami
PRZED rozpoczęciem
współpracy z Socialtime:
352
komentarzy
W TRAKCIE współpracy
z Socialtime:
1 145
komentarzy (+ 1 093)
Kompleksowa strategia komunikacji
- Edukowaliśmy odbiorców, budując insight „Mineralizacja wody, którą piję, ma znaczenie”.
- Angażowaliśmy użytkowników poprzez posty aktywizujące.
- Organizowaliśmy konkursy zwiększające świadomość marki.
- Prowadziliśmy aktywną, angażującą i spójną z wizerunkiem marki moderację.
- Poszerzaliśmy target grupę marki, docierając również do młodszych odbiorców.