Obsługa social media, Performance marketing

Mineralizacja wody, którą piję, ma znaczenie

Klient:
Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A.
Marka:
Kryniczanka
Projekt:
Realizacja działań on-going
Zadanie:

Kryniczanka jest ukrytym skarbem Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A., a Socialtime pomogło go odkryć i przedstawić innym! Razem popłynęliśmy naturalną wodą pełną minerałów, aby zwiększyć świadomość marki w sieci i edukować odbiorców, że „Mineralizacja wody, którą piję, ma znaczenie”.

Media:

Meta

O marce

Marka Kryniczanka to naturalna woda – mineralna od wieków, o doskonałych właściwościach (nawet leczniczych), rozlewana od ponad 200 lat. To połączenie tradycyjnych sposobów rozlewania z wysoką jakością i nowoczesnym designem butelek. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A. posiada kilkadziesiąt ujęć wody i oferuje:

  • naturalne wody mineralne: Kryniczanka oraz Kryniczanka Active,
  • naturalne wody lecznicze: Zuber, Jan, Słotwinka, Mieczysław, Tadesz oraz Józef.

Docieranie do nowych grup odbiorców i budowanie świadomości marki

PRZED rozpoczęciem
współpracy z Socialtime:
189 163
wyświetleń



W TRAKCIE współpracy
z Socialtime:
1 680 440
wyświetleń (+ 1 491 277) 

Spójny wizerunek

Facebook bez Socialtime

Facebook z Socialtime

Instagram bez Socialtime

Instagram z Socialtime

Dialog z odbiorcami

PRZED rozpoczęciem
współpracy z Socialtime:
352
komentarzy



W TRAKCIE współpracy
z Socialtime:
1 145
komentarzy (+ 1 093)

Kompleksowa strategia komunikacji

  • Edukowaliśmy odbiorców, budując insight „Mineralizacja wody, którą piję, ma znaczenie”.
  • Angażowaliśmy użytkowników poprzez posty aktywizujące.
  • Organizowaliśmy konkursy zwiększające świadomość marki.
  • Prowadziliśmy aktywną, angażującą i spójną
z wizerunkiem marki moderację.
  • Poszerzaliśmy target grupę marki, docierając również do młodszych odbiorców.

Czas na efekty,
czas na Socialtime