Mamy nosa do zdrowego jedzenia
Celem działań było zbudowanie sprzedaży online. Na początku naszej współpracy dokonaliśmy analizy strony WWW pod kątem UX, by zminimalizować liczbę porzuconych koszyków. Następnie skupiliśmy się na budowaniu sprzedaży bezpośredniej oraz bazy mailingowej, by pozyskać CLV klientów. Istotnym zadaniem w całym procesie było podniesienie wartości koszyka zakupowego oraz wzrost retencji klienta. Nasze działania wsparliśmy promowaniem wybranych postów w celu zwiększenia zaangażowania odbiorców w życie marki i następnie zachęcenia nowych użytkowników do zakupów.
Meta, Google
O marce
Inna Bajka to pełne, zbilansowane posiłki, komponowane zgodne z zaleceniami piramidy zdrowego żywienia. Powstają na bazie prostych, naturalnych, nieprzetworzonych produktów – kasz, warzyw, owoców i orzechów w idealnych proporcjach. Dzięki temu są pełne błonnika, witamin oraz makro- i mikroelementów. Samo zdrowie: zero mięsa, zero nabiału, a jeśli cukier, to tylko kokosowy. Ale wartości odżywcze to nie wszystko. Równie ważna jest przyjemność jedzenia.