Influencer Marketing, Performance marketing, Social Media, Strona WWW
Jaka jest Twoja definicja piękna?
Klient:
LABORATOIRES FILL-MED POLSKA SP. Z O.O.
Marka:
Fillmed
Projekt:
Kampania świadomościowa (CSR) oraz on-going
Zadanie:
“Piękno” jest subiektywnym określeniem i odczuciem. Socialtime dba o to, aby na wizerunku marki nie pojawiła się żadna zmarszczka, a grupa docelowa podzieliła się swoją definicją piękna, w dążeniu do olśniewających efektów.
Media:
Meta, Strona www, YouTube
O marce
Marka Fillmed to ekspert w preparatach przeciwstarzeniowych, wykorzystywanych w medycynie estetycznej.
Idąc z trendami i sprzeciwiając się ogólnej krytyce zabiegów upiększających, postanowiliśmy przeprowadzić kampanie influencer marketingowe, które poprzez społeczny dowód słuszności miały zmienić wizerunek medycyny estetycznej wśród odbiorców.