Jaka jest Twoja definicja piękna?
Kampania miała na celu dotarcie do kobiet zainteresowanych urodą, naturalnymi kosmetykami i zdrowiem, a także skorych do zakupu w Internecie – jedynym miejscu, gdzie dotychczas można było kupić produkty marki. Prowadziliśmy spójną komunikację reklamową ukierunkowaną na sprzedaż zarówno w mediach społecznościowych, jak i w Google, a także wspieraliśmy działania wizerunkowe.
Meta, Google
O marce
Idea Samarité wywodzi się z odległych czasów, gdy człowiek zapragnął posiąść autentyczne piękno i wieczną młodość, obserwował Naturę, uczył się i czerpał z jej nieprzebranych bogactw, by wprowadzić te idee w życie. Nawet najpiękniejsze obietnice nie zastąpią prawdziwego działania, dlatego dziś Samarité wyróżnia najwyższa jakość, autentyczna skuteczność, szczera troska oraz uczciwość. Swoje zaskakujące efekty odrodzenia i ochrony skóry zawdzięcza oryginalnym, naturalnym recepturom, wysokowartościowym substancjom aktywnym oraz połączeniu wielowiekowej wiedzy i najnowocześniejszej technologii.