Influencer Marketing, Performance marketing, Social Media

60 years of dermatology & beauty

Klient:
SVR Laboratoire Dermatologique
Marka:
SVR
Projekt:
Realizacja działań on-going, Kampania infleuncerska z nowymi produktami
Zadanie:

Agencja początkowo odpowiadała za przygotowanie oraz zrealizowanie kampanii influencerskiej dla trzech produktów, kierowanych do odrębnych grup docelowych. Współpraca przekształciła się w stałą obsługę social mediów, zawierającą stworzenie i egzekwowanie strategii komunikacji, performance marketing oraz moderację.

Media:

Meta, Strona www

O marce

SVR to marka dermokosmetyków dostępnych głównie w aptekach, ale też niektórych drogeriach np. Superpharm. Produkty są dedykowane osobom, które mają cerę wrażliwą i borykają się z różnymi problemami skórnymi oraz dbają o świadomą pielęgnację.

Claim marki to #dobrzemiwmojejskórze – 
w myśl tej idei powstała koncepcja kampanii influencer marketingowych, która miała być próbą normalizacji nieidealnej skóry.

Czas na efekty,
czas na Socialtime