Influencer Marketing, Performance marketing, Social Media
60 years of dermatology & beauty
Klient:
SVR Laboratoire Dermatologique
Marka:
SVR
Projekt:
Realizacja działań on-going, Kampania infleuncerska z nowymi produktami
Zadanie:
Agencja początkowo odpowiadała za przygotowanie oraz zrealizowanie kampanii influencerskiej dla trzech produktów, kierowanych do odrębnych grup docelowych. Współpraca przekształciła się w stałą obsługę social mediów, zawierającą stworzenie i egzekwowanie strategii komunikacji, performance marketing oraz moderację.
Media:
Meta, Strona www
O marce
SVR to marka dermokosmetyków dostępnych głównie w aptekach, ale też niektórych drogeriach np. Superpharm. Produkty są dedykowane osobom, które mają cerę wrażliwą i borykają się z różnymi problemami skórnymi oraz dbają o świadomą pielęgnację.
Claim marki to #dobrzemiwmojejskórze – w myśl tej idei powstała koncepcja kampanii influencer marketingowych, która miała być próbą normalizacji nieidealnej skóry.